گم شدم ..























یک پسر

Remember You Die

داشتیم بازی میکردیم ..

اون رفت چشم گذاشت من رفتم قایم شدم ..

اما اون به جای من یکی دیگرو پیدا کرد ...

و من برای همیشه گم شدم ..

 



نظرات شما عزیزان:

نے کآ تـــآ
ساعت13:04---10 شهريور 1392
che ajab ye pesar goft are!!!!!
na man faqat delam gerefte
kasi aziat nakarde
chi begammm khob az eshgh...


masuomeh
ساعت6:43---10 شهريور 1392
سلامممممم
من دوباره برگشتم
ی نظر خوشگل گذاشتم
مطلب جدیدت قشنگ بود
چشمـــــان عــروسکش را می گیرد...


نمی خواهد مثـل خودش ببیند و حســـــرت بکشد...


می ترسد بهـــــــانه گیر شود...


محدثه
ساعت0:19---9 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااااام من برگشتمممم

ندا
ساعت0:15---9 شهريور 1392


نتـــــــــرس . . . اگـــــــر همــــــــ بخـــــواهمــــــــ از ایـــن دیــــــــوانـه تـر نمیــشومـــــــــ ! گفـــــته بودمــــــــ بی تـــو سخــــت میگــــــذرد بـی انـصـافــــــــ ! حـــــرفمــــــ را پس میگــیرمـــــــــ بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد!
******************
دیشب که بغض کرده بودم باز هم به خودم قول دادم من سلام می‌گویم و لبخند می‌زنم و قسم می‌خورم و می‌دانم عشق همین است به همین سادگی...
***************
اینقدر خودت رو نگیر … ! اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن … ! وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد … فکر نکن که فوق العاده ای !!! شاید اون کم توقعه …
**************
دوســتــت دارم را هزار بار دیگر تکرار کن . . . اینجا نه بینی کسی دراز می شود !


pari
ساعت23:44---8 شهريور 1392
salam amirreza

be webet saridam,

kheyli ghashange...

moafagh bashi


نے کآ تـــآ
ساعت23:02---8 شهريور 1392
chetoriiiiiiiii? bia up kardam j bede ke delam kheyli gereftehaaaaa

tannazrs
ساعت12:26---8 شهريور 1392
وبت خیلی باحاله موفق باشی...
پاسخ: مرسی از شما :)


mahdie
ساعت10:33---8 شهريور 1392
سلام عليكم!!عجبي شما يه سري به اين وبلاگت زدي!!!

parandis
ساعت23:12---7 شهريور 1392
لایک
خیلی خوب بود
اگه با تبادل لینک موافقی واسم نظر بذار
میسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:,ساعت 14:3 توسط Amirreza Mjv| |


آخرين مطالب
» ...
» ...
» بت ..
» ...
» رفتن ..
» ماه ..
» جمعه ها ..
» بار اول ..
» ...
» وقتی که می رفتی ..
» ...
» ...
» ...
» استاد
» راست میگفتی ..
» یه نوع بیماری ..
» ...
» ..
» ما نسلی هستیم که ..
» یاد گرفتم ..

Design By : RoozGozar.com